femtonde

Igår var det ju kalas för fulla muggar. Min kära mor fyllde nämligen 50 år! 50 år, ja det är ju inte riktigt klokt. Inte för att det är gammalt men tiden går fort, fortare än man vill. Men det blev mat på golden,  och mätt var bara förordet!
Men var väldigt trevligt! Förutom att alexander somnade då han åt! Jag skojar inte då jag säger att det är det roligaste jag sett. Han åt pommes medans han blundade. hahah

Men idag har jag gjort en del ärenden, nu är alla julklappar utom en fixad. Och den ska jag grejja med mina systar så jag hoppas vi vet vad vi ska köpa innan den 24:e! Men senare ikväll blev det lite bak med Lucas, Liam var ju också med men han tittade mest på... han försökte få tag i mjölpåsen i ungefär en timma, utan att lyckas då!

Jag och lucas skulle slå in paket och vi blev lite ovänner, då saxen var lite överallt! Men det gick rätt så bra ändå. Mosters händer höll på att bli avklippta ett par gånger, men det är sånt man får ta! Bra blev det i varje fall :)

En pojke med ett jävla humör. Men det är tur att han är så söt!

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0