artonde

haha, jo nu ska ni få höra något kul! När jag påbörjade min flytt så började ställde jag in mina kartonger i min walk-in-closet. När jag kom hem från david några dagar senare så hade ju kartongerna stått där ett tag och det luktade parfym i min walk-in. Min första tanke var att någon slags parfym hade läkt ut i någon kartong sedan tidigare och så luktade det därifrån. Jag tänkte dock inte så mycket mer på det.. Men lukten förföljde mig in i min nya lägenhet (jag måste också påpeka att det var ingen lukt jag kände igen) även efter att jag farit iväg med kartongerna till mina föräldrar... Men så igår när jag skulle duscha så tänkte jag att joo.. jag ska ta det där gooda schampot som jag änvänder på gymmet. Så jag slet ner ryggsäcken från min walk-in..... hehe, vad tror ni hade hänt? jo, där i min ryggsäck låg vad jag trodde var parfymen, "locket" hade lossnat från flaskan så hade den var i min ryggsäck. Dock hade det mesta torkat.

Det gjorde inte så mycket då jag ändå hade tänkt slänga ryggsäcken eftersom ett av banden hade gått sönder. Men nu är mysteriet löst i varje fall.

Nu ligger jag i davids säng, väntar på att han ska komma från duschen sen blir det att pua.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0