andra

Har nu börjat rensa ut mina fyra garderober i hallen. Varför är det alltid mindre än man tror? Fan jag har ju stoppat garderoberna fulla med saker, inget är på sin plats.. eller ja nu när jag är klart med rensningen. Har tre stycken sopsäckar redan... seriöst!

Jag tror det värsta är över nu... Men man ska aldrig säga så där. Kläderna är ju det lätta, det har jag ju redan rensat ut. Så det är ju bara slänga ner och så är det klart.

Rensning är ju alltid värst, men jag har ju sagt till mig själv att kasta saker. Det är ju inte riktigt min grej, för vissa saker har man ju en koppling till. Men å andra sidan har jag inte plats för att spara hur mycket som helst.

Men jag tror jag är klar för idag. Hade tänkt att jag imorgon skulle fara med mina sopsäckar för dom innehåller en hel del farligt avfall som jag måste på soptippen med. Men känner jag mig själv så är det inte så säkert att det blir av. Ska ju till norsjö imorgon också, hade tänkt fara vid 12-13... haha, men jag är ju alltid så seg på morgonen. Dock är det inte säkert jag sover så länge då förkylningen håller i. Har inte sovit många timmar i natt...

Innan jag flyttade till skellefteå hade jag aldrig flyttat tidigare och jag trodde aldrig jag skulle hålla på så här... Först flyttade jag till en etta på norrböle i skellefteå, typ 28 kvm. Typ 7-8 månader senare flyttade jag till en större etta på 36kvm som låg på sunnanå. Efter gymnasiet flyttade jag till piteå igen och eftersom jag aldrig hann skaffa en lägenhet fick jag landa hos mina föräldrar i ungefär 3 mån. Därefter flyttade till stället jag bor på nu, en mindre tvåa på 47kvm.. Och nu är jag på g igen, typ 200 m längre bort ska jag.. haha. Men nu får jag 59kvm. Så det blir bara större och större. Nästa gång jag flyttar hoppas jag att det blir till ett hus för jag är jävligt less på lägenhet!

Så, nu har jag skivit upp min flytthistorik!

Nu, tv

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0