nionde

Tjejlistan
1. Har du ett par blåa string? njae
2. Vem var den senaste du pussade? david
3. Vem var den senaste du kramade? räknas lukas? haha
4. Vem sa du senast jag älskar dig till? mamma
5. Har du lagt till något nummer på din mobil idag? nope
6. Gillar du nån nu? jo
7. Vad gjorde du inatt? jag sov
8. Och i förrgår natt? löste korsord/sov
9. Vad gör du innan du ska sova? hämtar ett glas vatten
10. Kan du prata med din mamma om allt? jao
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? jajemen
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? ja det hade jag väl
14. Choklad eller glass? choklad
15. Kjol/klänning elr jeans? jeans


åtta fakta
1. Hemstad/ort: pite
2. Hårfärg: brunt
3. Längd:  165
5. Ögonfärg: bluee
6. Skostorlek: 38
7. Humör: bitterfitta/emmeli
8. Vänster eller högerhänt: vänster


Tolv saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? jajemen
2. Tror du på kärlek? jo
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? mjo
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? ja
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? icket
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? nej
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? inte vad jag vet
10. Tror du att du kommer att gifta dig? jag hoppas då det
11.Såg du att nummer 5 saknades? nej. haha
12.Kollade du just om den saknades? joo


Tio saker;
Det där eller det här
1. Kärlek eller pengar? kärlek
2. Vin eller öl? öl
3. Dag eller natt? båda
4. One night stand eller förhållande? förhållande
5. Tv eller internet? oj, den var svår.
6. Pepsi eller cola? cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? beror på...
8. Färgfoto eller svartvita? färg
9. Telefonkontakt eller face to face? face to face
10. Bilddagboken eller myspace? BDB


Tio "Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? nej
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? icket
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? jajemen
4. Har du hoppat bungy jump? nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka? nope
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? nej
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sej illa? inte vad jag kan minnas
8. Har du nånsin gått på bio ensam? icket
9. Har du varit riktigt glad? joo
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? ja det har väl hänt


Tio Känslor

1. Saknar du någon just nu? joo
2. Är du glad? ja
3. Är du fundersam? njae
4. Är du uttråkad? förmodligen
5. Är du tysk? nej
7. Är du italienare? icket
8. Är du fransk? inte det heller
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? jao
10. Gillar du någon just nu? joo


Om dig:
1. Hur mycket är klockan just nu? 17.10
2. Namn? bella
3. Vart bor du? öjebyn
4. Hur många barn vill du ha? kanske 2
5. Vill du gifta dig? jo
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? ehh, jag skär den nog
7. Har du ätit sushi? jajemen
8. Favoritglass? hm, jag vet faktiskt inte
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? jag har nog müsli

Fyra Grejer
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? ja
2. Har du en hund? nej
3. Sover du helst själv eller med någon? med någon
4. Tror du på spöken? joo

JAG HAR:

Ett förhållande: vem vet? :)
bra kompisar : joo
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: njae
Fått ditt hjärta krossat: jo
Skrikit åt en lärare: haha joo
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: jajemen
Några smycken som kostat över 1000 kr: hm, jag vet inte..

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Våran Lucas stavas med c och inte med k.:)

Puss!

2009-09-09 @ 19:05:58
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0