tjugonde

Här med förklarar jag arvidsjaur-sjön som död. Det förklarar hur mycke fisk vi fick i helgen. Inte en enda fisk-jävel ville upp ur sjön, om det nu finns någon fisk kvar. Man börjar då fundera. Men det var iallafall en råmysig helg.

Måste bara berätta världens roligaste grej.. Min far var på ikea och köpte lite spontant doft-ljus. Hur gay kan man bli? :P

Allt är iallafall tapetserat i min lägenhet nu. Och jag kommer inte att vara förevigt tacksam ;) haha. Men nästan, för det blev sjukt bra alltså. Soffan verkar då komma på onsdag och i och med det kommer det att bli klart i lägenheten.

Har inte så mycket mer att säga än att det har varit en händelserik Söndag..

Tror jag säger godnatt nu och välkomnar snart den nya veckan.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0