tjugoandra

Ett litet inlägg innan datumet hinner bli den tjugotredje. Måste bara påpeka att när jag var till tvättstugan dom två andra gångerna för att sätta in allt i torktumlaren och för att hämta kläderna när dom var klara... Så var gubben där, alla gångerna. Han måste ju tro sig vara någon himla "tvättstuge-vakt". Jag blir mest irriterad.

Jag vet att jag fortsätter tjata om lägenheten. Och jag lovar att lägga ut bilder när allt börjar bli på plats. Alla kartonger är uppackade nu. Känns faktiskt bra. Det börjart lida mot sitt slut.

Jobb imorgon också 13-22. Vi får väl se om det blir torsdag och fredag också. Jag hoppas på det iallafall. Behöver pengarna. Behöver egentligen alla pengar i världen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0