tionde

Igår hände en riktigt komisk grej måste jag säga. Jag tänkte åka hem till min kära mor och far för att slå två flugor i en smäll. Se idol och tvätta. Eftersom att mamma och pappa jobbade så kändes det inte som någon risk att jag skulle bli påkommen. Jag hade ju hört rykten om att pappa skulle komma hem någon gång på natten. Iallafall så slutar ju idol 22 och mamma slutar så också. Så jag släckte alla lampor kastade alla kläder i tvättkorgen tog bort alla bevis på att jag hade varit där och tvättat. Och med tvättkorgen i högsta hugg öppnar jag dörren och kliver ut på bron, tittar upp,.... och vem ser jag? Jo, min kära far står på uppfarten.. Haha, jag skrattade lite och sa buuusted. Sprang iallafall till bilen och körde hem. hahaha

Tror inte det var någon större fara att jag nu gjorde detta men jag ville ju komma undan med det. Tyvärr, kanske en annan gång.

Nu måste jag faktiskt städa.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0