sjunde

hahahha, jag DOG just typ.

För att det ska vara lite roligt för er som läser så måste jag berätta hur allt började....

Jag och Cissi jobbade en helg och tydligen så stod jag och diskade mycket och skvättade och hade mig. Klagade dessutom på att jag blev så torr om händerna varje gång jag diskade. Och så säger Cissi "Jag ser framför mig dig i blommiga diskhandskar" HAHAHAAH, typ det roligaste jag hört. Detta blev då i sin tur ett litet internt skämt. Och nu idag då jag jobbar så slänger hon fram ett paket och säger "grattis i efterskott" och så småskrattar hon och springer iväg. hahaha.

Jag tänkte, men va fasen kan det här vara nu?! Jag öppnade iallafall paketet och vad hittar jag?!?!?!!? hahahahha, blommiga och rosa diskhandskar. HAAHAHAH, typ det roligaste någonsin!!!!!!

back to work, ska dock smygstudera mina fina handskar också ;)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Martin K

Hehe, åååh så läckert om vi hade haft med dem i jordgubbsbilden :D

2009-09-08 @ 00:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0