första

Var ju på IKEA idag. Det blev mycket grejer som vanligt men inte så mycket onödigt kraffs. Jag inhandlade iallafall soffbordet nedan i valnöt och samma färg på tv-bänk och en bokhylla. Sen blir det ju alltid sängkläder och liknande. Köpte förresten en byrå som jag ska ha i min walk-in closet. Blev ruskigt bra!

Imorgon kommer dom och ska slipa mitt golv vilket innebär att livet kan återgå till et normala, har försökt packa undan allt från vardagsrummet och det är inte det lättaste. Iallafall så skulle jag få nya mattor också och jag undrar om det blir i samma veva som imorgon? Inte lätt att veta. Hoppas iallafall att jag vaknar när dom kommer hit. haha.

Mitt nya soffbord. Det ser litet ut här, men skenet bedrar. Sjukt snyggt!

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0