tjugosjätte

hemma igen. Lika tråkigt som vanligt. Men det har iallafall varit en bra helg, som alla andra där ute i skogarna.

Har iallafall varit hos tandis idag. Mitt sista besök gratis, det känns lite hemskt. Jag citerar david "välkommen till vuxenvärlden" och det är ju faktiskt sant. Nu längre är det fasen inget som är riktigt gratis.

Ett litet sketet hål blev lagat och jävlar vilken bedövning hon satte. Två stick fick jag och det resulterade i att näsan domnade bort. Det som är det roligaste med att vara där är att dom pratar som om man inte vore där. Fine by me, jag går in i trans och gapar det största jag kan.

Imorgon blir det jobb, även hela helgen. Klirr i kassan med andra ord, för det är ju faktiskt storhelg och det innebär ju att ob3 träder till. ha.

Nej nu ska jag fortsätta med annat.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0