tjugosjätte

Är snart på g att boka biljetter för att fara och se herrarnas världscup i levi. Det är min sista chans att kanske få se den man jag alltid har hållt på i dessa år. Svenskarna kan kasta sig i väggen. Jag trodde att det var försent efter förra säsongen eftersom det lät som om han skulle sluta redan då. Men det visar sig att Bode Miller ska åka en säsong till. Och den 15:onde november kommer dom att vara i levi, finland. Och ja, jag ska nog fan dit. Bära eller brista. Och jag vill väldigt gärna påpeka att jag vill inte bara fara för att han ska åka. Det är inte ens säkert än. Nej, det skulle vara otroligt roligt att få se.


ps. Har just sett en mycket bra film. "Pojkarna i mitt liv". Väldigt sevärd måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0