tjugoåttonde

Jag ger upp. Har suttit vid datorn nu och försökt boka biljetter till herrarnas världscup. Och det är så att vill man ha biljetterna hem så måste man betala 30 euro i frakt och det är ju helt sjukt. Det är vad mina två biljetter kostar tillsammans. Och det är så mycket tjorv med att det inte går att ringa till företaget.
Iallafall om man då reserverar biljetter måste man åka till ett ombud i finland och hämta ut dom typ 4 november när tävlingen är den 15:onde. Jag blir sjukt irriterad.

Men då är det så att tjejerna åker i åre i december. En väldigt liten tröst, eftersom att tjejerna inte är närmelsevis lika kul att se. Beror på lite vilken gren det är också. Det jag tryckte var så konstigt var att dom herrarna och damerna brukar följas åt till samma städer och tävla där. Men inte i åre, enda gången detta år. Men det är ju som vanligt då.

Skit samma. åh. Ska göra mig klar för att gå ut bland folk.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0