tjugoåttonde

Blir ett snabbt inlägg innan jag ska i säng. Iallafall, har inte bokat biljetter idag. Jag tvekar lite. Det är 40 mil enkel väg. Det innebär att det blir 80 mil på en dag. Det känns lite mastigt faktiskt. Men, jag kommer ju inte vara ensam, david den tappre själen ställer upp på mina hemskheter. Imorgon ska jag ringa runt lite. Och blir det av bokar jag biljetter imorgon. Jag lär ju säga hur jag gör. ha.

Har även jobbat idag. Och jag ska ju jobba i helgen också, det kommer bli jobbigare än jag trodde.

Torsdag 16-22
Fredag 7-22
Lördag 8-22
Söndag 10-22

Är jag vid liv på söndag kväll efter 22 så är det ett under. Nog för att jag jobbat liknande tidigare, men jag var riktigt slut då också. Men det är ju värt när lönen trillar in :)

Go´ natt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0