sjunde

åh, vilken dag. Trodde att jag inte skulle jobba och tog det lugnt fram till 15 då klockan ringde igen och då skulle jag tydligen jobba. Haha, jag fick stressa i mig nå mat och sedan iväg. Det spelar egentligen inte någon roll eftersom att jag lix inte har något för mig.

Imorgon måste jag in och kolla på en jacka. Måste ha en nu. Jag kan inte springa runt i min skinnjacka nå mer. Är det bara jag eller är det ovanligt kallt ovanligt fort? Brukar inte det här i vanliga fall se i november? Jag vet då inte. Jag kanske inte vill minnas. Jag fryser på sommarkvällarna och jag håller på att dö just nu. Fötterna är ständigt kalla.

Iallafall, ska nog gå och lägga mig nu.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0