nittonde

I lördags var jag och david faktiskt i stan (skellefteå). Jag lyckades få hem ett par uggs. Dom var svarta och inte lika högt skaft som "vanliga". Och jag upptäckte att sulan är mycke hårdare än dom två andra som jag har, vilket betyder att dom inte kommer bli fula lika fort. guut.

Försöker just nu att ladda hem lite musik, men det står som stilla i huvudet. Alltid så när man väl sätter sig ner och ska ta hem nått nytt bra.

Tänkte kanske se en film och sen ta tag i davids kök. hahah. Not looking good. ha. Och det är ju faktiskt jag som står för maten idag. Vi får väl se hur det slutar.

Enligt min kära mor så hittar man till en karl's hjärta genom mat. hahah. Funkar det inte så är det väl bara ge upp. haha. Å andra sidan har jag inte oddsen på min sida eftersom jag är pissig på att laga mat. Hoppas jag är bra på något annat.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0