trettonde

Fredag den trettonde. Kanske därför jag haft två nästan likadana mardrömmar på rad. Det var inte speciellt kul. Och mardrömmar var ju att ta i men det var inte trevliga drömmar.

Igår var jag på mitt första vattengympa pass någonsin. Det var faktiskt oerhört kul. Trodde jag skulle ha träningsverk i armarna idag för det var verkligen tufft pass för armarna. Men tydligen inte. Vilket är lite synd, samtidigt som det gör ont med träningsvärk är det också så där underligt skönt. ha.,

Iallafall var det kickos idé på det hela eftersom hon ska ha sitt första egna pass någon gång nästa vecka. Jag hoppas att jag kan fara dit för det ska tydligen vara ett grymt pass för magen. Tycker att alla borde iallafall testa på vattengympa det är faktiskt rätt underskattat och en rolig träningsform,.

 

Kicko och jag, minns jag inte helt fel var det är i jokkmokks marknaden i nian. Och då innebär det att det är fyra år sen och vilken tur att man förändras.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Kicko

Jag hade inte heller någon tränigsvärk i armarna :(

Omg vad tiden går, och det är ju tur att man förändras men jag saknar mitt långa hår.

2009-11-14 @ 21:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0