tjugosjunde

1. Hur gammal är du om fem år? 24.. omg!
2. Vem var den senaste du träffade?
david
3. Hur lång är du? 165cm
4. Vilken var den senaste film du såg? fighting?
5. Vem ringde du senast? mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? nånting om nå julklappar. hah
7. Vad är dagens planer? pepparkakshus och mys
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? båda
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? onsdags
11. Vilken ögonfärg har du? blue
12. När vaknade du idag? oj.. 11.50
13. Har du någon gång hittat en katt? nej
14. Vilken är din favoritplats? oj haha, svårt.
15. Vilken plats föredrar du minst? hm, jag vet inte..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? shiit. barn, hus, allt det är svensson!!
17. Vad skrämde dig som barn? inte spöken faktiskt, men mördare
18. Vem fick dig att skratta senast? jadu, det var ju igår med david, men vad det var minns jag inte.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? jajemen.
20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? för det mesta utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st
23. Har du någon gång spytt på fyllan? ja
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? är jag ute vill jag ju såklart ha skor
25. Är du social?
jajemen
26. Vilken är din favoritglass? åhhh, chokladkross är gott.
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa och köpa ny bil
28. Tycker du om kinamat? ohja
29. Tycker du om kaffe? jo
30. Vad dricker du till frukost? juice,vatten eller mjölk. beror på vad kylen säger
31. Sover du på någon särskild sida? På höger sida hos mig och vänster hos david. hahha
32. Kan du spela poker? hm.. njaa, sådär.
33. Tycker du om att mysa? oftast ja
34. Är du en beroendemänniska? jaa
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? jaa, robert (också vänsterhänt)
36. Vill du ha barn? ja.
37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
38. Har du någonsin åkt ambulans? aldrig
39. Föredrar du havet eller en pool? oj ja, i poolen finns ju inga hajar men båda är kul!
40. Vad spenderar du helst pengar på?
hm, någon jag tycker om eller mig själv.
41. Äger du dyra smycken?
njaa, äger inte så mycke smycken.
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? oj, hm, chips igår. haha
43. Vem är den roligaste människan du känner? måååånga
44. Välj ett ärr på din kropp? ja, mitt största sitter ju på knät så.
45. Vad har du för ringsignal? fergie - labels or love
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej
47. Flirtar du mycket? nej det kan jag inte påstå
48. Vart togs din profilbild för din blogg? vet inte om jag har någon ens
49. Kan du byta olja på bilen?
byta olja? fylla på kan jag
50. Har du fått fortkörningsböter? Inte än
51. Vilken var den senaste bok du läste? läser the dirt just nu.
52. Läser du dagstidningen? har ingen
53. Prenumererar du på någon veckotidning? icket
54. Dansar du i bilen? nej jag håller mig till sången
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? p3 i bilen
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? en vecka, 0911-*****
57. När var du i kyrkan senast? oj, jag minns inte
58. Vad ska du göra nu? försöka stöka undan och så måste jag se en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0