tjugoförsta

Vaknade faktiskt utan problem imorse. Somnade dock vid halv 11 så det kanske beror på det. Iallafall, när jag var halvvägs till ok för att öppna så får jag ett sms från cissi.

- Det ligger en gubbe utanför ok som sover.

Och jag i panik tillbaka med:

Va? jag är ju på väg dit nu.

Iallafall så gick jag lite saktare dit och kollade väldig noga. Eftersom att jag går till jobbet brukar jag gena genom husen för det blir närmare. Men jag gick världens jävla omväg typ. Gick så att det inte skulle se ut som att jag jobbade.. haha. När jag kom dit iallafall så står han upp men med en huva på sig, så det var inte direkt lätt att se om han såg skum ut eller inte.

När jag kom på baksidan sprang jag till dörren och öppnade. Och det som händer när jag blir nervös är att allt slutar fungera. Jag tror jag tjorvade med kassaskåpet i 5-10 min innan det gick upp. Och jag snurrade, och snurrade och snurrade, trodde där ett tag att dom hade bytt "lösen" haha. Men det löste sig till slut.

När jag då skulle öppna kl 8 och gubben såg mig gå mot dörren så står han typ kloss vid glaset. Han verkade ju inte vara riktigt hundra på hur han pratade och rörde sig. Men när jag öppnade lyfte han upp tidningarna som låg utanför dörren åt mig. Så kan var väl inte så skrämmande. Men man vet fasen inte längre med Öjebyn..

Nej. tillbaka till jobbet..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0