nittonde

Åh, jag väntar på att få hämta upp kicko och fara och se new moon. Jag är säker på att den kommer vara hur bra som helst. Jag vet ju vad som kommer hända eftersom jag plöjt igenom alla böckerna. Men jag tror på att den kommer vara grym.

Emmeli och Lucas var här en stund idag och jag har ingen barnvänlig lägenhet kan jag lova. Ställer saker jag är rädd om på låga höjder och med barn är just detta inte så bra. Efter att dom for så började jag städa och jag kom fram till några rädd bra saker. Flyttade om mina kära vhs filmer och flyttade därefter ner vintergrejs som mössor och sånt där vhs filmerna tidigare låg. Och därefter flyttade jag väskorna till ett bättre ställe och sedan packade jag upp min sista kartong med träningskläder och hoddys i min byrå. Framsteg alltså.

Och jag funderar på att kasta bort mina vhs filmer. Men det tar emot. Jag har ju så många bra och när jag inte har dom, hur ska jag då kunna se dom? Blir mobbad för att jag verkar vara den enda i världen som har en vhs och använder den. Är det verkligen så?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0