elfte

Har ganska nyss kommit hem från vägledningscentrum. Lite good news har jag allt. Ett litet ljus har börjat tändas igen. Men å andra sidan finns det också ett problem om det vill sig. haha. Men så är det väl alltid?

Iallafall, om det inte är så att mitt badkar står ute i trapphuset så är det någon som har tagit min parkering. Ska det verkligen vara så? VARFÖR ställer man sig på en p-plats med stolpe och där det står klart och tydligt att det är hörhyrda parkeringar?! Ibland förstår jag mig inte riktigt på människor.

Jag känner mig verkligen som en surjävel som springer omkring och ringer och är sur hela tiden. Faktum är att jag blir fort irriterad men å andra sidan tycker jag inte om att vara sur hela tiden.

Skit samma, ska göra annat nu.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0