artonde

Igår var det inte en bra dag. Var yr och hade ont i magen och när jag då kom hem från jobbet la jag mig och sov. När jag vaknade så hade jag förmodligen ont i magen för att jag ätit lite. Iallafall så bestämde jag mig för att äta nudlar. Åh jises, det var det värsta jag gjort. Illamåendet blev bara värre.

Idag är det iallafall bättre. Åt lunch med min kära mor idag. Och vi gick in en tväris på intersport eftersom jag sökt efter en vinterjacka. Och vad hittade jag? En jacka, täckbyxor och en (fleece?) jacka. Ett riktigt fynd.

Skulle egentligen på vattengympa kl 19 eftersom det är kickos första vattengympa pass som hon håller i. Men det visade sig att jag ska jobba istället. Så det får blir nästa vecka.

Imorgon är det då bio för min och kickos del. Kommer komma hem vid halv 3, 3 på natten. haha. Ska även jobba på fredag så vi får se hur pigg jag är. haha.

PUSS

Kommentarer
Postat av: kicko

Hhahaaha, lycka till

2009-11-19 @ 15:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0