trettioförsta

oh shit, snart är det 2010. Konstigt.

Har just ätit en supergod middag lagad av mig själv men herren i huset tar hand om disken, jag är lycklig. haha. Kan också påpeka att magen är inte OKEJ än. Men den är på bättringsvägen och jag tänker verkligen på vad jag äter och hur jag äter. Jag hoppas att det ger resultat.

Tror att det kommer bli riktigt trevlig kväll tillsammans med kicko, malin och chrille och så jag och david. Det kommer bli great och partyhattarna väntar ;) haha.

Har dock lite kvar att göra, till exempel sminka mig och klä mig. hahah. Jag har inte hunnit så långt men ändå har jag gått an hela dagen.

Måste också påpeka att jag har gjort ett klipp idag, javisst! Var inne på VILA en sväng för att se vad dom hade och fick med mig en paljett väst och en snygg kofta ala sjö-manstyp. hahaha.

Nej nu måste jag ta tag i det här.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0