tjugotredje

Tänkte bara göra ett inlägg som hastigast när det är lite folk.. Steg ju fasen upp halv 6 imorse och jag kan lova att det var lite overkill, jag satt och kollade på tv i en halvtimma, å andra sidan hann jag ju äta frukost och ta det lugnt... men jag föredrar att få ha ögon stängda en stund längre. Kunde som vanligt inte sova igår men jag var duktig och kollade inte på klockan en enda gång efter jag lagt mig. (y)

Nej, gudars. Nu ska jag jobba. 15,5 timmar kvar. hahaaha, jag dör. Eller jag kommer iallafall göra det.

Ps, snö i all ära.. men nu får det vara nog!

PUSS


Kommentarer
Postat av: vickan

God jul bellaboop

/en som saknar dig

2009-12-23 @ 23:07:14
URL: http://viktoriaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0