tjugofemte

Gör en liten uppdate medans jag kollar på bröderna lejonhjärta. Sjukt bra film förövrigt. Måste säga att jag är riktigt nöjd med mina paket.

Över förväntan faktiskt, mycket av det visste jag ju att jag skulle få men en del saker överraskade. Till exempel min present från david. hahahaha. Så jävla lurig. Det roliga var att det var ett ganska platt avlångt paket och det var något i det som rörde sig. Och när jag öppnade det så var det träbitar som satt fast i en kartong och sedan satt det fast ett stort jäkla kuvert. Och det visade sig att jag ska få en tatuering! ÅH, nått bättre tror jag inte jag kunde få faktiskt. sjukt bra!

Fick även en sån där mini plattång och en klipptid (högtid för klippning av riset på huvudet) haha.

Nej nu ska jag vänta på david som är på väg. Jag längtar!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0