tjugoåttonde

Sitter i min ensamhet och kollar på satc och kollar på trailern till tvåan. Sjukt bra. Hoppas att den är lika bra som mina förhoppningar vill.


 

Jag har fortfarande ont i magen och är förbannand på sjukvården. Ringde idag då till vårdcentralen för att få en tid och kärringen i andra änden sa att hon hade en tid den 12:e januari. ÖH? Mitt svar till kärringen blev att jag kan knappt stå upp och det är mer än två veckor bort. Och visst fan fanns det tider idag. Varför dra ut på det? JAG HATAR ALLT som har med lanstinget och kommunen att göra. Dom har till och med lunch-stängt, vafan är det för sätt?

Ursäkta om jag är arg, men magen gör mig tokig. Det känns lite som om det är bara att fara och låna någons bössa.

 

HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0