tjugoandra

åh fyfan, det vräker ner snö och har ju gjort det i snart 2 dagar. Jag blir tokig. Har förövrigt stressat idag i och med att jag skulle tvätta. Skulle egentligen tvätta igår men då lovade jag mamma att baka till jul och därför missade jag min tvätttid. Så jag steg upp 9 och for till mamma och pappa och började tvätta. Var inte klart förns en timma sen. Sjukt stressigt.

For och tankade för att slippa göra det imorgon, jag har nu gått in i en djup depression. haha. Ska iväg på jobbet därför blir det bara en snabbt inlägg. Måste hinna ta mig an huvud och ansikte också.

nej, måste rusa nu..

ps. jag gillar inte att himlen är vidöppen, stäng dig förfan!!!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0