fjärde

Sitter och kollar på reprisen av project runway. Och tänk, på söndag börjar en helt ny säsong. Jag har svårt att förstå varför man sätter det på en söndag, svårt att komma ihåg då.


Hade iallafall fullt upp igår. Framför tv'n iallafall. Det ena efter det andra bra tills klockan blev halv 11 typ. Men då har jag ju min kära dator till hands. Måste även påpeka att min mage gör mig tokig. Det var längesen den höll på att tjorva på detta sätt!!
Var även och handlade igår, träffade min kära mamma på ica just innan jag skulle betala. Och det innebar ju att jag fick typ med mig 15 grejer till. Tack. Jag är faktiskt ingen storhandlare.


Ska iväg och jobba kl 14. Sitter fortfarande i handduk och det kommer förmodligen bli en sista minuten föning eftersom jag hittar alltid på annat. ha. Faktum är att min fön är helt värdelös så jag drar mig från att använda den. Vi får väl se vad tomten kommer med ;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0