femtonde

Har haft fullt upp idag kan man säga. Har varit med min moder hela dagen och uträttat en massa ärenden och så. Har bakat ikväll också. Testade leilas rocky road som visas på reklamen. Ett tips till er som vill ha lite julgodis. Sjukt goda! Måste bara få säga att jag blev förvånad över att en jävla julskinka typ kosta 200 spänn. Det trodde jag inte.

Har ägnat kvällen åt tv-tittande och tv-play är världens bästa! Sjukt bra när tv-program krockar eller att man missat nått. Kollade bland annat på en ny favorit som är jag ska bli stjärna. Ett nytt och bra program. Annars är det mest likadant skit som tuggar året om.

iallafall så blir jag så irriterad på den där lilla killens oscar som kör cross, eller ja, hans pappa. Alla föräldrar som uppmuntrar sina barn att utöva en sport borde ha en eloge men det måste vara rimligt. Man kan inte pusha sitt barn hela tiden till det yttersta. Jag tror att det är viktigt själv att man gör det för sin egen skull och att man tycker det är roligt. I en intervju i dagens program så sa den där lilla cross-pojken till pappan att han tycker det är jobbigt när han pushar. Är inte det ett tecken på att man ska ta det lugnare?

Vet inte vad ni andra tycker men själv blir jag måttligt irriterad.

Imorgon ska jag till AF och förmodligen bara vara irriterad, som vanligt när jag tvingas dit. Efter det blir det lite jobb.

Ska faktiskt passa på att städa lite nu.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0