artonde

Har just städat lite, och förberett en lite överrasking till ikväll. Jag längtar, och jag hoppas att den går hem. haha. Hade även tänkt dammsuga innan någon kommer men det kändes jävligt jobbigt.

Kollade på en debatt idag efter jag hade badat och satt och torkade. Det handlade om Elin och Tiger Woods och allmänt kändisförhållande. Och så var det någon dum-jävel som sa att "det finns ju en anledning till att han var otrogen".. Låt säga att ens partner är otrogen, är det då mitt fel? Anledningen till att partnern var otrogen beror ju på att något fattas i förhållandet.. Men det kan ju knappas vara den andres fel? Man är ju som man är. Och kan inte ens partner uppfylla ens behov eller allmänt tillfredställa en så är det väl bättre att sluta det hela? Det finns ingen anledning att vara otrogen, för är man otrogen fattas ju något, och visst är det lika bra att skilja sig eller göra slut? Ja, det är iallafall min uppfattning..

Det finns ju en jävla massa nötter här i världen, det är då ett som är säkert.

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0