andra

Alltså jag måste ta upp det här med bonde söker fru igen. Jag finner bara ett ord för de flesta som medverkar i programmet + bönder = socialt missanpassade. Och det är inte att överdriva. Ibland undrar man om det verkligen finns såna människor. Och jag hoppas att det är tv som vinklar det på detta sätt annars tycker jag synd om dessa missanpassade människor.

Var iallafall i Skellefteå idag för att David skulle tatuera sig. Det blev massor bra även om det inte blev riktigt klart.

Måste även få säga att jag inte känner mig helt kry idag. Är trött och hängig, mår lite illa också..

PUSS


Kommentarer
Postat av: v

Håller med! klarar inte av att se programmet, det är så pinsamt!! =O

PUSS

2009-12-04 @ 11:47:50
URL: http://viktoriaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0