trettioförsta

Ligger i sängen och vilar ut efter all målning, efter jag slutat jobba kl 22 startade jag igång mitt målande. Trodde bara att jag var tvungen att måla två varv men det verkar som om det kanske syns igenom. Måste kolla när det torkat. Måste ändå måla hyllorna en gång till. Det är faktiskt sjukt jobbigt att måla, har jag otur kanske träningsvärken träder fram imorgon. Då blir det lite pinsamt eftersom att då betyder det att jag är sjukt otränad. Ja, jag lär ju märka.

Det blev inget ikea imorgon. Men på tisdag bär det av istället.

Imorgon måste jag faktiskt packa upp precis allt som jag får undan. Man mår ju dåligt av att bo bland kartonger. Och soffan kommer inte förän den 23 ungefär..

Nej nu ska jag kolla på SATC och förhoppningsvis sova om en stund.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Kicko

Jag kan hjälpa dig att måla :P

2009-08-31 @ 17:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0