tredje

idag är det precis en månad tills jag blir 19. Fruktansvärt tragiskt.

Ni vet när man var liten och alla sa att man hade blivit så stor och att tiden gick så fort? ja, just det. Jag minns också att jag förstod inte riktigt vad dem menar, Men tiden har kommit ikapp mig och jag förstår. Jag förstår precis vad dem menar.
Inte för att jag vill påstå att jag är precis gammal men det är faktiskt bara en till födelsedag kvar som räknas sen kommer det garanterat gå utför. Visste ni förresten att mellan 25-30 så börjar man åldras?

Dagens planer är faktiskt att jag ska till kicko och sola. Vi får väl se hur det blir med den saken. Men min lilla kvällsaktivitet kommer iallafall bestå av att städa. Päronen kommer ju faktiskt hem imorgon. Och dom kommer inte att vara bleka som resten av oss.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0