tredje

Alltså jag måste berätta det sjukaste.

Tidigare idag, vid 12 tiden när jag skulle fara till kicko så stod det en bil och en husvagn i rondellen på vårat kvarter. Ja, det var ju inte så mycket mer med det men när jag lite senare kommer hem så står den fortfarande där. Konstigt tänkte jag och när jag då kl halv 7 ska fara på ok står den fortfarande där. Haha. Jaja, Och sen när jag kommer hem 8 så är det fortfarande kvar och då tänkte jag: Hoppas att personen inte väntar på att jag ska komma hem så att jag kan öppna bommen till "parkeringen". Och vad händer?! haha, jo just detta. Då kom det en lite äldre man och frågade om jag hade någon nyckel. haha.

Iallafall, inte speciellt mycket action idag. Har varit fruktansvärt irriterad på mina päron dock. Vi ska ta ett allvarligt snack när dom kommer hem!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0