tjugosjätte

Sitter hos Kicko just nu och kolla på när hon bäddar sängen och försöker snygga till rummet. Det går väl så där ;) haha. Kollar på SATC samtidigt, mycket bra.

Steg iallafall upp kl 9 idag för att fara till luleå och köpa en dator. Orkar inte kånka med mig min stationära till min nya lägenhet. Har dessutom kastat databordet som var nästan nytt. Och jag hade inte tänkt köpa ett nytt...


Iallafall så blev det en Samsung som var jävulskt fin, Den glittrar lite ;) Och så kan jag ju alltid tacka david som faktiskt hittade datorn åt mig :D och skulle den vara superdålig så tar jag tillbaka mitt tack! haha.



PUSS









Kommentarer
Postat av: Kicko aka Rymdslampan

Vadå gick sådär?... ;P sängen vart ju superfin :D

2009-08-27 @ 10:54:21
Postat av: David

Klart att datorn inte är dålig...dessutom skulle jag aldrig lämna tillbaka mitt tack;)

2009-08-29 @ 01:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0