tjugonionde

Jag måste börja börja att säga: Vilken jävla dag alltså.

Det hela började egentligen i natt där vid 2. När jag just hade somnat och snurrat i en timma kom mina föräldrar hem från festen. Och så fort dom kom in vaknade jag och dom pratade högt och pappa, skrek typ "IISSSSEEE" (till min mamma alltså), sen gapades det och stojjades en hel del. Och jag tänkte för mig själv: är detta en SKÄMT?!!?!?!? Jag skulle då upp och jobba om 5 timmar. Och bägaren rann över när min fader skulle ut och göra något och när han kom in drog han igen dörren halv-vägs och lät det fara igen med en jävla fart och hela huset skakade. Jag blev så jävla förbannad att jag studsade upp ur sängen tittade ut från mitt rum och skrek, "ALLTSÅ, KAN NI HÅLLA KÄFTEN?" Och där stod pappa som ett frågetecken och fattade typ ingenting.
Det som gjorde mig mest förbannad var att jag under mina två månader som jag bott här verkligen varit TYST! Jag har inte ens velat spola på toan för att vara rädd att dom ska vakna och så gör dom så här! Så jävla irriterande.

Men tro mig mina vänner, det slutar inte här. När jag då väl vaknade från min "skönhetssömn" som hade varat 4 och en halv timma så mådde jag illa när jag steg upp. For iallafall på jobbet och det första som händer är att kassaskåper börjar tjorva och jag tänkte för mig själv att det kan ju inte vara sant!! Men efter 5 minuter fick den ge sig. Och när jag ska sätta igång kassorna så är datorerna inte online och ja, fan tänkte jag. Startade om skiten och poff. Ingenting fungerade. Startade om 1000 gånger. Kl blev 8 och jag var tvungen att öppna. Det går ju inte att ta betalt om inte kassorna fungerade, jag skulle inte ens starta pumparna. Försökte hitta numret till support men numret fungerade inte!!!!!!!!!
Ja, va fan gör man då? Ringer mamma tänkte jag. Stjärnskottet kom och började hjälpa och hon ringde tony som i sin tur sa hur man skulle göra med stationsdatorn. Det fungerade..... efter EN TIMMA! Så jag öppnade 9 istället för 8.
Men hur i helvetet har dom tänkt att det ska gå till när man inte kan ringa support? Det är ju fan omöjligt för mig att veta hur jag ska göra när hela systemet kraschar.

Långt inlägg nu. Men det har varit en helvetesdag hittils. Jag hoppas att fortsättningen blir bättre.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0