tjugofemte

Jag trodde på allvar att jag skulle dö inatt. Eftersom att jag har gått och blivit förkyld och knappt kan andas gjorde jag nått jag aldrig gör. Jag tog fram nässpray... Det brukar alltid svida en massa när jag använder nässpray men jag tänkte att det kunde ju inte vara så hemskt. Och fyfan säger jag bara, jag trodde seriöst att näsan skulle trilla av. Det blev precis som att strö salt i ett sår. Är det nått fel? Gör jag nått fel? Alla andra här i världen verkar ju vara beroende av nässpray och det kan ju knappast svida för dom. Jag förstår inte. Jag ska aldrig mer använda nässpray.






ALDRIG MER!!!!!!

Nej nu måste jag fara iväg och tanka bilrackaren.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0