sjuttonde

1. Tre namn jag lyssnar till: isabelle, bella, bell.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: impulsiv

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: alot

4. Detta är jag rädd för: vatten.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: kärlek... typ

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: hmm.

7. Detta tycker jag om att göra: vara med vännerna, det mesta som har med snö att göra.

8. Detta vill jag göra just nu: jobba.

9. Bästa känslan: lycka.

10. Värsta känslan: ångest.

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: ärlig, omtänksam, kärleksfull

12. Är jag lycklig just nu? njaa, både och.

13. Jag vill gifta mig: jajemen,

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: besöka en massa platser, ha mitt drömjobb och förändrat något.

15. Min käraste ägodel: bilen typ.

16. Något jag vill ha i present: ja, det var ju den där jävla ipoden ifs.

17. Detta har jag på mig just nu: jeansleggins och linne.

18. Favoritkläder: jeans.

19. Favoritdjur: hund,.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: allätare.

21. Favoritlåtar just nu: oj, den var svår.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: oj, det kreativa är ju alltid en favorit, sen har vi ju matte...

23. Stjärntecken: jungfru

24. En bok jag älskar: haha, att älska som en porrstjärna. (självbiografi.)

25. En film jag älskar: the notebook.

26. Tv-program jag gillar: hm, project runway är ju faktiskt en favvo.

27. Favoritdoft: cocos

28. Detta äter jag gärna: hm, nånting grillat.

29. Dricker helst: beror ju på, men cola isf

30. Favoritgodis: lakrits

31. Hit vill jag gärna åka på semester: nått exotiskt ställe.

32. Färg på mina ögon: Blåa

33. Min längd: 164.

34. Jag tror på: sanningen

35. Jag spelar: guitar hero. haha

36. Person jag beundrar: måste ju vara föräldarna.

37. Så här bor jag: har mellanlandat hos föräldrarna tills 1 okt.

38. Antal döda krukväxter i hemmet: none.

39. Det här tänder mig: secret.

40. Det här gör mig avtänd: mycket.

41. Favoritfärg: hm, alla är fina i olika sammanhang.

42. Favoritcitat: "man lever bara en gång"

43. En hemlighet jag vet: säger jag ju inte.

44. Bästa present jag fått: hm, den var svår. många.

45. Senast köpta skiva: eh, måste varit mcr för 100 år sen.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ehm,

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: vi börjar inte ens.

48. Udda förmåga/egenskap: eh va?

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: kisskatt förmodligen.

50. Vad lyssnar du på just nu? faktiskt ingenting.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? någonting vettigt iallafall.

52. Var är dina föräldrar födda? arvidsjaur.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? haha, backpacker 3.

54. Vilken är din favoritrestaurang? ehm, sånna som har kinamat.

55. När badade du i en pool senast? maj. turkeeey.

56. Har du varit med i någon skolpjäs? icket.

57. Hur många barn vill du ha?  iallafall 2.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? ehm...

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? JA!

60. Vad har du för TV-kanaler? ja, vi börjar inte ens.

61. Har du åkt moped någon gång? många gånger

62. Har du busringt någon gång? vem har inte?

63. Har du fått felparkeringsböter? icket ;)

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? man vet aldrig med mig. haha
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? teneriffa.
66. Har du en egen trädgård? Icke

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? ehhh.

68. Kan du alla orden i nationalsången? nejnej.

69. Badkar eller duschkabin? Dusch oftast.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? hmm,twilight

71. Favoritpizza? oj, haha jag vet inte.

72. Chips eller popcorn? chips.

73. Vilken färg på läppstift använder du? ljus rosa.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nääe?!

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? haha, förmodligen inte.

76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? haha, räknas max-mat i bilen? ifs kicko och malin.

78. Favoritchoklad? vanlig?!

79. När röstade du senast? har aldrig röstat.

80. När åt du en hemodlad tomat sist? många år sen.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? jajemen :D

82. Är du bra på matlagning? haha nää.

83. Klarar du att tanka själv? ja, de gör jag

84. Har du beställt något ifrån shoppingprogrammen som går på reklamtv-kanalerna? nae

85. Pepsi eller Coca Cola? cola.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Japp.

87. Vad var det senaste du handlade? hmm, max-mat. haha

88. Har du kräkts offentligt? hahah, joo

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? sanna kärleken.

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? jag har inte varit med om det. men säkert.

91. Har du ringt något betalnummer? Näe

92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja givetvis.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? morfar.

94. Hade du mycket hår som liten bebis? nja, inte mer än vanligt.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? jag tror jag tagit bort det.

96. Vad har du i din väska? plånbok, p-piller, tamponger, smink, telefonen och en massa annat kraffs.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? film eller tv.

98. Vad är du tacksam för idag? alla dagar, att jag är född i sverige.

99. Var hittade du den här listan? på internet.

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: nån fastlös jävel.

Usch vilket litet liv jag har. hahah


PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0