nionde

Humöret börjar tryta. haha.

För 5 minuter sen så var det inne en kärringj*vel.

Hon skulle då köpa ett hänglås och två glassar. Men hon ville då betala separat för hon handlade åt någon annan. Hänglåset kostade dock bara 45 och jag drog då kortet och så säger hon: Skulle jag kunna ta utöver beloppet? ja, jo, det beror på hur mycket du vill ha svarade jag. Då skulle hon bara avrunda upp till hundra för att sen betala glassarna med det. Alltså vilken dum jävel måste jag säga. Det blir ju samma som om hon hade tagit glassarna och hänglåset i samma gång.
Ja, det slutar ju inte här om ni trodde det. Jag kastade ju dom båda kvittorna en liten stund efter hon hade betalat. Och sen så frågade hon ju vart kvittorna var och ja.... Jag började leta i kvittohögen eftersom att hon hade då köpt åt någon annan?!?!. Ja, inte nog med detta så kläcker kärringen ut "du var nog lite för snabb". Åh, haha, i samma sekund var jag nära på att säga att det var hon som var seg. Men nej, jag kunde hålla mig.

Måttet var rågat, Alltså 45 spänn. Komigen!! Sen så frågar hon om hon kan få ett skrivet kvitto men det spelar ju ingen roll om det riktiga kvittot inte finns. ALLTSÅ.

Haha. Jag dör.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0