elfte

Höger- eller vänsterhänt: vänster

Humör just nu: uttråkad.
Favoritgodis: lakrits.

Är det nåt du absolut inte äter: hm, blodpudding.

Kläder just nu: Mysbyxor och linne

Musik just nu: volbeat

Vad sa du senast: visst.

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: hm, jag vet väl inte.

Sommarplaner: sommar är ju över nu, men jobb var väl det enda som hände.

Fisk eller badkruka: fisk.

Hur många kuddar sover du med: 3 just nu.

Favoritväder: SOOOL

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: trevligt sällskap, musik och någon bok. eller nått. haha

Spelar du nåt instrument: förmodligen inte..

Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska.

Sparare eller slösare: beror på.

Vem är viktigast för dig: familjen

Bästa film: The notebook.

Tror på liv på andra planeter: ja, det tror jag nog.

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja

Älskar du henne/honom fortfarande: eh, nej

Har du några homosexuella vänner: jajemen.

Tror du på mirakel: njaaa.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: japp

Ser du dig själv som tolerant mot andra: njaaa.

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej

Hur många barn har du, vill du ha: Ett eller två.

Bio eller promenad: beror på.

Är du kittlig: mjo

Snarkar du? inte vad jag vet men jag har hört att jag gnisslar tänder iallafall.

Stjärntecken? Jungfru

Rädd för insekter? njaaa.

Äckligaste insekten: koggamojj.

Största svaghet: kan vara ganska elak.

Det här är jag bra på: hm. hahah.

Bästa bok? twilight.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga

Vad vill du jobba som? jadu, svetsare.

Chips, morötter eller godis? Chips

Pizza eller hamburgare? hm. hamburgare.

Skriver du dagbok? njae har slutat med det.

Har du någon flickvän/pojkvän? nope

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? haha, jag orkar inte ens börja...

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) stökigt, men jag vill ha det välstädat.

Gungar du på stolen? nope

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? man vet aldrig.

Vilken hand håller du gaffeln i? vänster

Hur är din drömtjej/kille? haha, jaduuu ;)

Hur många syskon har du? 2 st

Vad är du mest rädd för? vatten

Är du rädd för blod? nej

Saltar du på maten? jo

Gillar du att sjunga? haha, tyvärr ja.

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? mode och design, jag var 15 och förvirrad.

Anser du att du är stark? ja, faktiskt.

Brukar du sola? jajemen.

Vad gör du om du får hicka? ingenting.

Röker du? njaa,

Snusar du? Snusläpp? mjooo

Kaffe, te eller inget? kaffe

Har du en besatthet? eh, hm. inte vad jag vet. haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0